Post by disdewinfeckge on Feb 6, 2022 18:41:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändligt guld ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Tycoon 2022 version ▞▞▞
Det lätt
Jag behöver fler golv. det är bara så beroendeframkallande och det är riktigt roligt. det är matlagningsspelet du verkligen ville ha i din telefon
Spelet är faktiskt bra men jag har fastnat på nivå 90 eftersom jag inte kan få ordning på matkritikern. Han har suttit där som en evighet. Vänligen fixa det.
Min erfarenhet av detta spel är mycket bra. Eftersom det finns många recept för kunden. Idag har jag laddat ner den här appen. Men i detta spel när kunden beställer maten kan de inte vänta ens i 5 minuter. I det här spelet blir diamanterna väldigt långsamma och pengarna blir väldigt snabba. Vänligen fixa det! Men jag gillar det här spelet väldigt mycket.🤗♥️😀
Så bra, men det kan vara mycket bättre men inte en dålig aap det är en bättre aap
Spelet är ok men sätt spelet i 3D
Mycket bra spel för matlagning Tycoon
Det är ganska roligt men diamanterna är bara så det är svårt att få en diamant ahhhhhhhh
Jag älskar det här spelet så mycket att jag inte kan sluta spela det 😋😋
Spelet är bra, jag kan spendera en timme på att spela det här spelet. Jag tycker att man ska utveckla köken. Grafiken är snygg och spelet är anpassningsbart
Vet inte varför
inte så bra men har en framtid
Älskar spelet, inga klagomål från mig, förutom att jag behöver den andra maten för att låsa upp, men jag har inga problem med det, förutom att spelet är fantastiskt och roligt, tack för det underbara spelet👍👍👍👍👍👍👍💕 💕💕
Inte särskilt bra men okej 😕😑😑
Bra spel men det slutade fungera
riktigt roligt spel, du behöver inte betala för. Jag önskar bara att det fanns ett annat spel från detta företag, jag skulle så älska att spela olika stilar av det.
Mycket intressant och underbart spel, jag kunde bara inte få nog av spelet det gjorde min dag varje gång ägarna av spelet borde fortsätta med det
trevligt spel men på nivå 3 förstår jag inte vad jag ska göra?
Cooking Tycoon Pro příležitostné hráče chhk
Jag gillar spelet men varje gång hälsoinspektören bad mig att diska fick jag alltid D-poäng även om jag tvättade det perfekt. På något sätt irriterar det mig
Dag 232 56/59 kunder Nivå 37 Jag var redan vid denna tidpunkt när plötsligt kunder som går in i restaurangen försvinner vid ytterdörren och fortsätter inte att gå in i själva restaurangen. (Ghost yernn?? 😆) Jag njuter redan av det och då inträffade det här felet. Nu vill jag verkligen avinstallera detta av frustration, grr. Få mig att ändra mig. Jag hoppas. Tack.
เกมเจ้านายการทำอาหาร - Cooking ง่ายๆ sgo
Det är inget fantastiskt spel
ja, jag bara älskar spelet och det är därför jag gav 4 stjärnor. Och framför allt är det roligt och roligt!!
Go Escape! Аркаде wrr
Jag kom i nivå 28 och 48 av 50 kunder kom och två kunder finns kvar, som inte kommer, spelet har blockerats där. Nu har jag tagit bort det här spelet.
Det är ett väldigt trevligt spel men problemet är att efter en nivå kan vi inte slutföra fler nivåer
Jag gillar verkligen det här spelet så mycket. Jag gillar det när jag jagar råttor. Och du använder inte mycket MB. Jag älskar recepten och menyn. Cooking Tycoon är sååååå enkelt och enkelt men ibland kommer menyn snabbt. Ladda ner den nu .Jag älskar det här spelet. Tack.
Så trevligt
Jag älskar det här spelet ända sedan jag var 7.. Jag älskar att laga mat, det är därför jag älskar det här spelet så mycket... Så estetiskt... ♥♥♥ Älskar det här spelet så mycket... Tack för att du gjorde det här. .. För mig är detta det BÄSTA matlagningsspelet everrrr.. Alla borde prova det här spelet...
Efter att jag diskat tallrikar kom en röst att börja igår och den slutar inte idag.. Så säg till när det slutar??? Ska jag avinstallera den här appen just nu..😕😕😕😕😕😕😕😟😩 Jag vill ha lösningen just nu snälla hjälppp...😤😠😠😠😠
Jag älskar den här appen eftersom den är väldigt utmanande när det gäller tidshantering genom att betjäna kunderna utan att misslyckas
Det här spelet är väldigt bra... Eftersom jag provar det här spelet... Det här spelet är väldigt intressant men spelen är tufft... Jag gillade det här spelen... Det här spelet är öppet för flickor...... ☺ ☺😊😊😀😀😁😁😂😂😃😃😄😄😄😆😆😆😇😇😉😉😍😍😍😛😛😜😜😋😋😙😙😚😚😎😎😌😌💚💚💛💜💜💓💓💕💕💖💖💗 💗💘💝💝💞💞💟💟👍👍👎👎👌☝☝👏👏👏👏👏👐👐👐👐👐👐👐
Det är riktigt häftigt. Våra fingrar får bra träning när vi lagar mat.
Det är de bästa matlagningsspelen jag har provat. Det fastnar eftersom det vill att servitören ska uppgraderas men det är perfekt att spela. Det är första gången jag laddade ner ett matlagningsspel och jag älskar det såklart.
Om det finns 10 stjärnor skulle jag betygsätta det till 9 stjärnor, jag gillar spelet, men det är bara att grafiken på kunderna är lite dålig? Jag menar att matlagningen är fantastisk men grafiken hos kunderna är som ett barn som trestjärnigt betyg
Funktionerna i spelet ser bra ut
Bra spel, jag gillar det. men det är inte bra, förbättra det
matkritiken beställde inte. Jag trodde att du redan fixat detta fel?
är verkligen en trevlig eftersom du måste uppgradera några av dess funktioner, jag var tvungen att spendera 16000 mynt för att uppgradera servitrisen på min för att ta reda på en kund har lagts till det, det gör spelet tråkigare.
Jag gillar det här spelet. Men kunden gick så snabbt lol. Ge tid åt kocken.😀
Det håller på att sitta långsamt
Jag älskar verkligen den här appen, den är väldigt bra, och jag önskar att den har några afrikanska rätter och alla typer av mat över hela världen.😍💋💋❤Tack så mycket för appen. och jag hoppas att min önskan om appen kommer att uppfyllas
Jag har fastnat på nivå 28 dag 124 och 50 kunder borde komma men bara 48 kom och det går inte framåt
Denna app är bra för barn killar ladda ner den här appen detta är bra för dig.
mitt spel var paus när jag stängde en våning . vänligen ta detta på allvar eftersom jag avinstallerar spelet i 3 gånger
Det är roligt att spela och roligt